Roos!

Roos!

Van 2008-2012 was ik het ‘sociale boegbeeld’ van Deloitte en een van de eerste pioniers binnen het social media vakgebied. Ik ontwikkelde en implementeerde een social media-strategie die een groot deel van de organisatie veranderde in ‘merkwerkers'. Ik heb een uitgesproken mening over of en waarom organisaties tijd en energie in social media moeten steken:

"Als organisaties zeggen dat ze niet op social media hoeven, zeggen ze eigenlijk dat ze de telefoon niet willen opnemen"

De afgelopen twee jaar heb ik als corporate social media strateeg bij Social Embassy andere bedrijven als bijvoorbeeld de Rabobank, Achmea, KPMG, DELA en Dove geholpen, om hun sociale vleugels uit te slaan. Ik kijk hoe en of medewerkers social media optimaal kunnen omarmen. Een optimale inzet van social media brengt het DNA en de identiteit van een organisatie online met alle voordelen van dien.

In de media

Interview met Ziggo Zakelijk
Social media biedt kansen voor ZZP-er

Artikel Communicatie Online
Roos van Vugt vertrekt bij Social Embassy

Marketeer van de week
Marketingtribune.nl - Marketeer van de week Roos van Vugt